Fluence - nejvhodnejsi motorizace
Fluence - nejvhodnejsi motorizace
Jaky je podle vas nejlepsi motor pro tento model? vzhledem k vaze auta, vykonu, spotrebe?
- Pavel
- Moderátor
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv 18. lis 2010 20:06:23
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Fluence - nejvhodnejsi motorizace
Asi bych položil otázku jinak, k jakému využití a způsobu jízdy budu auto používat,budu chtít tahat velký vlek nebo karavan,budu jezdit jen po dálnicích dlouhé cesty,budu jezdit jen svátečně atd.... Všechny motory,které k tomuto modelu výrobce nabízí jsou dostačující ke konkrétnímu použití.Já třeba osobně jezdím dlouhé trasy,jezdím sám a rychle nejezdím a velký výkon nepotřebuji,snažím se jezdit s co nejmenší spotřebou.Já bych volil tedy motor 1.5dci s 6 stupňovou převodovkou 

Fluence - nejvhodnejsi motorizace
A já ten benzín - při předjíždění je výkon v záloze moc fajn (zn.: rychle a bezpečně
) a na německé dálnici (jinak jezdím pod 130 km/h) to i při 164 km/h umí stále na tak malý motůrek hodně dravě zrychlovat. Spotřebu mám 7,5, jezdím pohodlně a motor není háklivý na palivo ani nemá tak drahé opravy, kdyby něco. V zimě (jsem od severu) je to hned ohřáté, motor netrpí. Tak... a ještě by sem měl napsat někdo s benzínovým dvoulitrem, což je asi ideální motorizace pro pořádné auto. 


Fluence - nejvhodnejsi motorizace
Tak jsem spis fanda benzinu, rocne najedu kolem 10t km a to hlavne po meste, na to je naftaku skoda ho nicit par kilometry do prace a zpet, kor kdyz se ani neohreje. Saqmozrejme dojizdet denne treba 50km po okreskach nebo dalnici beru naftu hned 

Fluence - nejvhodnejsi motorizace
Já jezdím mimo týdenného dojíždění 20 km na TU v Liberci a pak 20 km zpátky ještě týdně 135 km tam a 135 km zpátky mezi Libercem a Prahou. Není to tolik o tom šetření (peníze to sežere u nafty jinak), ale o tom, co kdo má rád: jaký styl jízdy a chování motoru. A je dobře, že to máme každý trochu jinak, aspoň je o čem se bavit a pořád je i na co koukat! 
