startovaní megane 1.4 e rok 97

1995 - ....

Moderátoři: Pavel, jirka0007, R25tx

Odpovědět
alik
Příspěvky: 11
Registrován: úte 23. srp 2011 18:42:44

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od alik »

ahoj,už pul roku mam problemy se startovaním tepleho motoru.zavada se projevy jak motor začne chladnout,tak 20 minut po vypnutí.V tu chvily je motor uplně hluchy a ani nema snahu chytat nebo chytne a za 1 az 2 vteřiny zhasne.musím dlouho startovat tak 6 krat ,pak to hned chytne.po zchladnutí motoru se nastartuje na brnk,stejně jako studené starty.Chod motoru v ruznych režimech jizdy bez problemu.postupně jsem vyměnil svíčky,kabely,rozdelovač,palec rozdelovače a ted naposledy čidlo polohy klikove hřídele.zatím bez uspěchu.porucha se projevy tak 1 za tyden a je jedno jestli je mrzne nebo je teplo.auto jsem měl na diagnostice ukazala lambda sondu v haji tak opět vymena.zavada pokračuje a projevuje se pořad stejně.druha diagnostika neukazala vubec nic.v servisu to bylo,ale zavada se neprojevila.už mě dochazejí napady tak pokud nekdo řešil neco podobneho tak mi napište.auto nema imobiliser ani alarm,motor je 15 000 po opravě hlavy+ventily takže by mel byt ok.olej to nežere.čerpadlo po otočení kričku zavrčí,rele jsem prohazoval.napada mi ještě narazove čidlo.ale ma 3 kontakty a nevym ktere propojit abych to vyzkoušel a dalo se stim jezdit nejakou dobu.jeden pan mi říkal jestli tam mam haluv snímač ale v chytre knize o nem nic nepíší.nevite nekdo kde ho hledat? :cry:

dasenka
Příspěvky: 8
Registrován: úte 04. úno 2014 21:17:01

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od dasenka »

tak jak to vidím ještě zbývá baterka ... a co tak váha vzduchu? Možná bych jela navštívit víc servisů. Přeci jen víc hlav víc zelí... 8-) 8-)

alik
Příspěvky: 11
Registrován: úte 23. srp 2011 18:42:44

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od alik »

jo tu jsem zapoměl napsat je nova od listopadu varta blue .ted zvažuji čidlo teploty motoru,že by při určite teplotě davalo chybny udaj.v servisu mi ještě říkaly že prej vstřik.ale je tam centralní od bosche a ten vyjde na 5.5,-což už je při hodnotě vozu velka častka.dneska mi to opět nešlo nastartovat po 14 dnech.jak byli mrazy tak v pohodě.jen se oteply už to začne znova.naskočilo to na 5 startovaní a pak se roztopil cat.jak tam chcalo palivo.

alik
Příspěvky: 11
Registrován: úte 23. srp 2011 18:42:44

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od alik »

ahoj muže mi nekdo napsat číslo origo čidla teploty motoru na megane classic 1997 1.4e pro řídící jednotku.mam problemek s určením odpovídajícího nahradního dílu.

R25tx
Moderátor
Příspěvky: 683
Registrován: pon 07. bře 2011 13:13:27

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od R25tx »

alik: vyfoť výrobní štítek auta a číslo motoru.
R25TX 2,2 B29B/J7T A732 1991: R Megane II Grandtour 1.9DCI/2006 96kW F9Q804

alik
Příspěvky: 11
Registrován: úte 23. srp 2011 18:42:44

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od alik »

ahoj číslo motoru e7j37 č. karoserie vf1laoe0516659703

alik
Příspěvky: 11
Registrován: úte 23. srp 2011 18:42:44

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od alik »

tak v mem případe se startovaním nastal posun.auto me 3 dny po sobě nechalo na ceste.prosrě za jizdy se vypnul motor a nešel nastartovat.po dnešní navštěvě servisu dle vyjadření technika je zapalovaní v pořadku a vydel by to na problemy s palivem.bud eletrika k čerpadlu nebo samotne čerpadlo.poradte jak je vyzkoušet-a ověřit zda je špatné.diky

dasenka
Příspěvky: 8
Registrován: úte 04. úno 2014 21:17:01

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od dasenka »

a co filtr....?

alik
Příspěvky: 11
Registrován: úte 23. srp 2011 18:42:44

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od alik »

dlouho jsem se neozval ale problem vyřešen.1-vadna řídící jednotka motoru,ktera při ohřatí od motoru mela vadu , 2-netesny vstřik paliva cena za jinou jednotku odkodovaní, testovaní,opravu vstřiku kolem 3000 kaček :x

kaira22
Příspěvky: 6
Registrován: pon 05. led 2015 17:19:49

startovaní megane 1.4 e rok 97

Příspěvek od kaira22 »

tak to jo .... to klobouk dolů, že se to nakonec povedlo opravit. Tohle by asi chtělo nějak začít psát příručku jak naložit s chybami u našich mašinek.
Možná pak otisknout ve velkým třebas tady a pak to dát za stěrač každému meganu... 2....
Alespoň by to ušetřilo hodně času, když už ne peněz

Odpovědět